آموزش سئو و بهینه سازی سایت قسمت سوم
نوشته شده توسط : ایفانت

آموزش سئو و بهینه سازی سایت قسم سوم , برنامه ریزی طراحی سایت , نوشتن محتوا و بازاریابی


برنامه ریزی برای طراحی سایت

قطعا در هرکاری برنامه ریزی دقیق و اصولی حرف اول را میزند. طراحی سایت نیز امری است که جز با داشتن برنامه ای قدرتمند نمیتوان آن را به موفقیت رساند. بسیاری از کاربران عزیزی که قصد طراحی سایتی در جهت رسیدن به اهداف خود دارند نسبت به اینکه برنامه ریزی هایشان باید چگونه باشد اطلاعات دقیقی ندارند به همین دلیل در این قسمت از آموزش سئو و بهینه سازی سایت سعی میکنیم شما را با اساسی ترین مسائلی که به هنگام برنامه ریزی باید به آن توجه داشته باشید به شما آموزش دهیم .هدف از این کار کمک به شما برای داشتن منابع و اطلاعات جمع آوری شده و مفید برای ساختن یک وب سایت موفق است. تصور کنید یک جزیره تنها هستید، بنابراین بهتر است خودتان را احاطه کرده و با استفاده از منابع و سهامداران به خودکفایی برسید . میزبانی وب، تکنسین های آی تی، بازاریابی آنلاین، توسعه دهندگان وب و غیره غیره را کنار خودتان داشته باشید.

 


اولین گام ، تعیین هدف

در اولین قدم باید دقیقا بدانید برای رسیدن به چه هدفی میخواهید اقدام به طراحی سایت کنید ، آیا میخواهید برای کسب در آمد و فروش از طریق اینترنت طراحی سایت انجام دهید ؟ آیا هدف اصلی شما برند سازی برای نام تجاریتان است و میخواهید برند خود را معروف نموده و بر سر زبان ها بیاندازید ؟ آیا میخواهید کسب و کار خود را گسترش داده و همزمان برای افزایش فروش ( فروش از طریق اینترنت ) و برند سازی اقدام نمائید ؟ آیا میخواهید محتوای تخصصی و اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار دهید ؟ آیا هدف شما از داشتن یک وب سایت فعالیت در جوامع اجتماعی است؟  و غیره . میبایست اهداف کلی خود را از قبل مشخص کرده و طبق این اهداف برنامه ریزی خود را قدم به قدم پیش برده و به موفقیت نزدیک و نزدیکتر شوید.

 

اندازه گیری موفقیت


این نکته ساده است اما اغلب نادیده گرفته میشود . کسب و کارهای زیادی موفق هستند زیرا صاحبان آنها به اهداف خود رسیده اند. نگاهی به لیست اهداف خود بیاندازید ، این کار می تواند یک لیست ساده از آیتم های مهم شما باشد .حال ببینید آیا به اهداف خود رسیده اید ؟ اگر نرسیده اید بررسی کنید که چقدر پیشرفت داشته اید ؟ چقدر به این اهداف نزدیک شده اید ؟ آیا اساسا توان رسیدن به این اهداف را دارید ؟؟

 
بازدید کنندگان خود را بیابید


اگر شما در زمینه فروش محصولات آرایشی کار میکنید ، بازدیدکننده ای که به دنبال خرید تلفن همراه میباشد برای شما نفع خاصی نخواهد داشت ( به جز افزایش ترافیک وب سایت شما ) به همین دلیل شما باید بازدیدکنندگان تخصصی برای خود بیابید . طراحی و توسعه وب سایت بدون بازدید کنندگان بدون استفاده خواهد بود و شبیه به داشتن یک اسباب بازی فروشی شیک با مساحت 10000 متر مربع و با تمام اسباب بازی های مدرن است که در وسط کویر ساخته شده است. در شرایطی که مشتریان شما نتوانند وارد وب سایت شما شوند هیچ نفعی از طراحی سایت خود نخواهید برد. اما برای بسیاری از کاربران این سوال به وجود می آید که چگونه میتوان بازدید کنندگان متخصص را به وب سایت خود آورد ؟ چه تکنیک ها و روش هایی برای جذب بازدیدکنندگان متخصص کارآمد بوده و به نتیجه میرسد ؟ برای اینکه اطلاعات کامل تری در زمینه جذب بازدیدکنندگان متخصص بدست آورید کافیست مقاله ما در رابطه با جذب بازدیدکننده متخصص را مطالعه نمائید .


بازاریابی


بازاریابی صحیح برای بهینه سازی سایت شما نیز مفید است زیرا بازاریابی دقیق باعث افزایش ترافیک وب سایت شما شده و همچنین میتواند بک لینک های مناسب برای شما دریافت کرده و باعث افزایش پیج رنک شما نیز بشود ( در قسمت های بعدی به صورت کامل در رابطه با بک لینک و پیج رنک توضیح خواهیم داد ) . البته بازاریابی مبحث مفصلی است که قبلا به صورت کامل در رابطه با آن مقالاتی را در اختیار کاربران عزیز گذاشته ایم .  

محتوا ، واقعیتی غیرقابل انکار

یکی از اساسی ترین مشکلات کاربرانی که تازه صاحب وب سایت شده اند همین مسئله است . نوشتن محتوای وب سایت شاید به نظر کار ساده ای بیاید اما بسیار سخت و پیچیده بوده و نیازمند دقت بسیار زیادی میباشد. قطعا محتوای یک وب سایت از هر نظر در سئو سایت نقش اساسی خواهد داشت . اینکه محتوای شما بتواند چه میزان بازدیدکننده را در سایت شما نگه دارد ، اینکه محتوای شما بتواند حاوی قوانین سئو از جمله دارا بودن تصویر ، استفاده از تگ های   و دارا بودن کلمات کلیدی مناسب ، دارا بودن لینک های داخلی مناسب و ... باشد در سئو سایت شما بسیار تاثیر دارد به همین دلیل میتوانید برای مطالعه دقیق تر و جامع تر برای چگونه نوشتن محتوای وب سایت از مقاله تخصصی ما در زمینه نوشتن محتوای وب سایت استفاده نمائید. ب
آموزش سئو و بهینه سازی سایت قسمت اول

آموزش سئو و بهینه سازی سایت قسمت دوم

 

سئو و بهینه سازی سایت

 

منبع: مقاله ی آموزش سئو و بهینه سازی سایت قسم سوم از سایت ایفانت

 




:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزان , سئو , برندینگ , بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1393/1/7/4 - - گفته است :
سلام وب تون جالب بود خوش حال ميشم به وب من بيايد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: